مراکز زوج درمانی در تهران |معرفی بهترین زوج درمانگران تهران!

مراکز زوج درمانی در تهران
مراکز زوج درمانی در تهران

مراکز زوج درمانی در تهران

مراکز زوج درمانی در تهران
برعکس آن چه که فکر می کند، مراکز زوج درمانی در تهران ، فت و فراوانند. البته منظورمان این است که همه ی آن ها صلاحیت دارند و یا این که بهترین زوج درمانگران در آن حضور دارند. برعکس می خواهیم بگوییم که به خاطر کثرت مراکز زوج درمانی در تهران، انتخاب بهترین آن ها شاید سخت و پیچیده باشد.
وقتی که صحبت از مشکلات و معضلا زندگی زناشویی می شود، هیچ چیز بهتر از یک مرکز زوج درمانی نمی تواند برای شما مفید واقع شود .
هر زوجی در طول زندگی خود به مشکلات و مصائب زیادی برخورد می کنند. برخی مواقع این مشکلات ممکن است زوجین را به طلاق هم بکشاند. از آسیب هایی طلاق و جدایی نمی خواهیم صحبتی کنیم ، چون احتمالا خودتان به خوبی می دانید که منظورمان چیست!
اما در کمال تاسف ، خیلی از زوجین نمی خواهند بپذیرند که دچار مشکل شده اند و یا اصلا شکل صحیح برقراری رابطه را نمی دانند. به همین خاطر است که دچار مشکلات بیشتری هم در ادامه ی زندگی مشترک می شوند.
مراکز زوج درمانی در تهران
مراکز زوج درمانی در تهران
اولین و اصلی ترین مرحله ی برای بهبود وضعیت زندگی مشترک این است که قبول کنید که مشکل دارید!
این مشکل می تواند هر چیزی باشد. از جمله :
مشکلات زوجین پیرامون نحوه صحیح ارتباط با همدیگر
درگیری های بیش از حد میان زوجین
مشکلاتی مالی که بر روی زندگی مشترک نیز تاثیر گذاشته اند
شکایت یکی از طرفین از دخالت های بی جای اطرافیان همسر
هرکدام از این مشکلات می تواند زندگی ها را فلج کند.
کافیست سری به دادگاه های طلاق و خانواده بزنید تا متوجه شوید دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم.
اما به جای این که کار خود و زندگی مشترکتان را به دادگاه های طلاق بکشانید ، توصیه می کنیم سری به مراکز زوج درمانی در تهران بزنید.
در این مراکز ، به کمک یک زوج درمانگر ، مهارت هایی را می آموزید که بتوانند در نحوه ی برقراری ارتباط ، ارتباط عاطفی با همسر ،و چگونگی حل تعارضات و …به شما کمک کنند.
اما یک مرکز زوج درمانی خوب در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ در ادامه به شکل تیتر وار آن ها را بیان می کنیم :
اول از همه این که مرکز زوج درمانی بدون حضور یک زوج درمانگر حرفه ای و ماهر به هیچ دردی نمی خورد. متاسفانه در حال حاضر مراکز زوج درمانی در تهران بسیار زیاد هستند و همین مسئله کار تشخیص یک مرکز خوب را از یک مرکز بد سخت و دشوار می کند.
دوم از همه یک مرکز خوب زوج درمانی ، فعالیت های فوق برنامه ای را نیز ارائه می کند.به عنوان مثال کارگاه های زوج درمانی یکی از رایج ترین برنامه های فوق برنامه ای است که در این مراکز برگزار می شود.
در وهله ی بعد باید دقت داشته باشید که مدرک زوج درمانگران آن مرکز مرتبط باشند.
این نکات بخشی از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های یک مرکز زوج درمانی خوب بود!
مراکز زوج درمانی در تهران
مراکز زوج درمانی در تهران

بهترین مرکز زوج درمانی در تهران

اما با تمام این توضیحات ، اگر هم چنان قانع نشده اید که کدام مرکز بهترین مرکز زوج درمانی در تهران است ، ما به شما مشاوران و زوج درمانگران خود را معرفی می کنیم.
در مرکز ما :
تلاش کرده ایم که بهترین زوج درمانگران ، پزشکان و متخصصین را گرد هم آوریم.
کارگاه ها و ورکشاپ های مختلفی برای زوجین برگزار می کنیم. موضوعات این ورکشاپ ها بسیار متنوع و جالب است. از جمله چگونگی ارتباط گیری صحیح با همسر ، ارتباط عاطفی با همسر ، تکنیک های حل و فصل تنازعات و مشکلات
برای هر کیس شیوه ای مختلفی را در نظر می گیرم ، چرا که معتقد هستیم شرایط هر زوجی با دیگری فرق دارد.زوج های متفاوت با انواع و اقسام مشکلات به ما مراجعه می کنند و درخواست کمک دارند. اعتقاد داریم که بهترین پاسخ به اعتماد آن ها این است که شیوه ی متفاوتی برای حل و فصل مشکل و کمک به آن در نظر بگیریم.
درمانگران ما تلاش دارند که تمام تلاش خود را برای کمک به زوجین به کار بگیرند. کمک به بهبود وضعیت زندگی زوجین نیازمند بالاترین سطح از دانش ، تجربه و مهارت است و افتخار داریم که درمانگران ما بهترین انتخاب ممکن در این زمینه باشند.
بهترین مرکز زوج درمانی در تهران
بهترین مرکز زوج درمانی در تهران
شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
همکاران ما در کمال خوشنودی شما را راهنمایی و مشاوره خواهند کرد.

زوج درمانگر خوب در تهران

در ابتدای متن ویژگی های بهترین مراکز زوج درمانی در تهران را برایتان گفتیم ، اما اشاره ای به آن نکردیم که یک زوج درمانگر فوق العاده باید چه ویژگی هایی داشته باشد.
در انتخاب زوج درمانگر خود به نکات زیر هم دقت داشته باشید:
در وهله ی اول باید با زوج درمانگر خود احساس راحتی داشته باشید. واقعیت این جاست که به سختی می شود مشکلات خود را با کسی در میان گذاشت که از همان برخورد اول احساس خوبی نسبت به وی نداشته اید. بنابراین این مهم ترین و اصلی ترین فاکتور است.
در وهله ی بعد باید با خودتان صادق باشید. بررسی کنید که آیا دلتان می خواهد با مشاوری صحبتی کنید که خودش هم متاهل است و شرایط را درک می کند یا این که فرقی به حالتان نمی کند!
نکته ی بعدی این است که میزان تعهد و مسئولیت پذیری زوج درمانگر خود را نسبت به حل مشکل خود بسنجید. اگر یک ربع مانده به پایان جلسه ، متوجه شدید که مشاورتان مدام به ساعت خود نگاه می کند و منتظر پایان جلسه است، بدانید که احتمالا انتخاب خوبی در زمینه ی زوج درمانگر نداشته اید.
زوج درمانگر خوب در تهران
زوج درمانگر خوب در تهران
زوج درمانگر شما همان گونه که گفتیم حتما باید دانش آموخته دانشگاه در همین رشته باشد. اطمینان به یک مشاور عمومی و یا روانکاو در این زمینه چندان عاقلانه نیست.به دنبال کسی باشد که به طور تخصصی با زوجین کار می کند.
امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.
در هر صورت خاطرتان باشد که برای یافتن بهترین مراکز زوج درمانی در تهران باید دقت مضاعفی به خرج بدهید و انتخابی سرسری نداشته باشید.
مترجم و محقق : ندا ناصری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *