مشاوره ازدواج آنلاین|مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی
مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی

مشاور ازدواج آنلاین و تلفنی

تصمیم گیری برای ازدواج یکی از بزرگ ‌ترین تغییراتی است که در زندگی ما رخ می ‌دهد. به طور کلی ازدواج از دید اکثر افراد یک پدیده پیچیده است که نیازمند بررسی و ارزیابی های متعدد می باشد یعنی باید همه جوانب در نظر گرفته شود سپس برای این امر خطیر تصمیم ‌گیری کرد. اکثر افراد برای اطمینان از صحیح بودن تصمیمی که گرفته اند به سراغ مشاور می روند اما برخی دیگر به علت مشغله بسیار زیاد کاری ترجیح می دهند از مشاوره ازدواج آنلاین استفاده کنند.

مشاوره ازدواج برای افرادی که ازدواج دوم شان است و می ‌خواهند دو خانواده را با هم ادغام کنند با توجه به فرزندان خود و همسر آینده شان و درگیر بودن با زندگی گذشته کاملاً ضروری است. معمولاً افرادی که قصد ازدواج دارند این سوالات از خود و مشاور می پرسند که ‘من از بین ۶ میلیارد نفری که در جهان وجود دارد این فرد را برای تشکیل زندگی مشترک انتخاب کرده ‌ام آیا تصمیم من درست است؟ من زندگی پدر و مادرم را دیده ام و اصلا نمی خواهم اشتباهات آنها را تکرار کنم چه کاری باید انجام بدهم تا زندگی خوب و ایده آلی داشته باشم؟’

مشاوره قبل از ازدواج و حتی مشاوره ازدواج آنلاین می تواند به همه سوالات شما پاسخ دهد و شما را راهنمایی کنند زندگی خوبی برای خودتان بسازید.

 

برای ساختن یک خانه باید ابتدا پایه ‌های آن را محکم کرد

ازدواج هیچ دستورالعمل نوشته شده ای ندارد که به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید و از انجام دادن چه کارهایی اجتناب کنید در عوض شما می توانید این قوانین را خودتان بنویسید. مشاور ازدواج به شما کمک می کند یک قانون بی نظیر را برای زندگی خود تهیه کنید. کافی است خودتان را به عنوان رهبر زندگی مشترک تان در نظر بگیرید.

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج
اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

شاید شما هم شنیده باشید که متاسفانه بیش از ۵۰ درصد ازدواج ‌ها به طلاق ختم می شود اما آیا می دانستید تحقیقات نشان داده که از طریق برنامه ‌های مخصوص آموزش قبل از ازدواج می توان تا ۳۰ درصد ریسک بروز طلاق بین زن و شوهر را کاهش داد؟ ما عقیده داریم که این مسئله کاملاً صحت دارد زیرا اجتناب از بروز یک مشکل خیلی بهتر از تلاش برای رفع و رجوع کردن آن در آینده است.

در فرآیند مشاوره قبل از ازدواج شما مهارت های ارتباط برقرار کردن را یاد می گیرید و می توانید در تمام دوران زندگی خود از آنها استفاده کنید. شما یاد می گیرید که چگونه بدون جنجال و دعوا با هم به صورت مفید و کاربردی بحث کنید و به نتیجه درست برسید.

 

شما تنها نیستید

یکی از جمله هایی که برای من خیلی جالب است این است که ‘نترسیدن نشانه شجاعت نیست بلکه نترس بودن یک بیماری ذهنی است.’ به عبارت دیگر اگر شما هیچ گونه ترس و نگرانی درباره زندگی مشترک خود نداشته باشید بد باخته اید. همه عروس و دامادها تا زمانی که به لحظه ازدواج نزدیک می ‌شوند مدام این سوال را از خودشان می پرسند که من دارم چه کار می کنم؟

رفع تردید در ازدواج با مشاوره
رفع تردید در ازدواج با مشاوره قبل از ازدواج

اگر این سوال شما نیز هست و ذهن تان را به خود مشغول کرده باید بدانید که تنها نیستید. بهترین کار این است که به کمک مشاوره ازدواج آنلاین یا حضوری از صحیح بودن تصمیم خود اطمینان حاصل کنید. شما می ‌توانید با متمرکز کردن انرژی خود روی مشاوره قبل از ازدواج به بهینه ‌سازی این انرژی برای خلق لحظات شاد در زندگی آینده خود بپردازید.

 

پدر و مادرها نگران ازدواج شما هستند

هنگامی که فرزندان بزرگ می ‌شوند و در مسیر ازدواج قرار می ‌گیرند و شریک زندگی خود را پیدا می ‌کنند نگرانی پدر و مادر ها بیشتر می شود و مدام از خودشان می پرسند که چگونه می توانم دختر و پسرم را راهنمایی کنم تا ازدواج موفقی داشته باشد؟ شما می توانید با انجام مشاوره ازدواج آنلاین یا مشاوره ازدواج تلفنی از انجام دادن اشتباهاتی که پدر و مادرهای تان مرتکب شده ‌اند پیشگیری کنید. به خاطر داشته باشید که همه روابط بسیار شکننده هستند و شما باید قبل از شروع مسیر زندگی مشترک، نکات مهمی را برای مدیریت روابط خود یاد بگیرید.

 

مشاوره ازدواج تلفنی

همه ما به خوبی می ‌دانیم که دردسرهای زندگی مدرن باعث شده از صبح تا شب درگیری و مشغله کاری داشته باشیم با این حال نباید پویایی زندگی را فراموش کنیم. پرمشغله بودن برخی از افراد باعث شده وقت کافی برای مراجعه به مشاور ازدواج نداشته باشند و به همین دلیل ترجیح بدهند از مشاوره تلفنی استفاده کنند. اگر شما هم پرمشغله هستید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

 

مشاور ازدواج آنلاین بهتر است یا حضوری؟

مشاوره ازدواج آنلاین یا حضوری؟
مشاوره ازدواج آنلاین یا حضوری؟

در مشاوره ازدواج آنلاین شما از همه مزایای مشاوره حضوری بهره مند خواهید شد و البته مشاوره ازدواج آنلاین انعطاف پذیری بیشتری دارد. شما می توانید از طریق تماس تصویری، تماس تلفنی یا از طریق چت کردن از فرصت مشاوره بهره مند شوید. یکی از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین این است که شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید. همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم زن و شوهرهایی که قبل از ازدواج به سراغ مشاور می روند کمتر از یکدیگر طلاق می گیرند و دچار مشکل می شوند.

 

در مشاوره ازدواج آنلاین چه مسائلی بررسی می شود؟

در واقع تفاوت چندانی بین مشاوره ازدواج آنلاین و مشاوره حضوری وجود ندارد و شما می توانید از مزایای مشاور در هر دو حالت بهره مند شوید. برخی از مسائلی که در مشاوره ازدواج آنلاین ارزیابی می شوند به شرح زیر می باشند:

  • برطرف کردن مشکلات مربوط به کنترل خشم
  • اهمیت تصمیم گیری دو نفره
  • وقت گذاشتن برای یکدیگر
  • هنر فرزند پروری
  • ارتباط موثر با سایر اعضای خانواده
  • روابط جنسی
  • نقش زن و شوهر در زندگی مشترک
  • مسائل مالی
  • برقراری ارتباط به صورت موثر

 

آیا من به مشاوره ازدواج نیاز دارم؟

مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی
مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی

شاید تصور کنید که چون به خوبی یکدیگر را درک می کنید و روابط بسیار عالی بین شما وجود دارد به هیچ عنوان نیازی به مشاور ندارید. اگر روابط شما با هم بسیار خوب است ابتدا تبریک ما را پذیرا باشید اما بهتر است بدانید که شما می ‌توانید در راستای بهتر کردن روابط خود یک گام مهم بردارید. مشاورین توانمند ما با سال ها تجربه و کار تخصصی به شما کمک می کنند به بهبود کیفیت زندگی خود بپردازید. مزایای بی شمار مشاوره را دست کم نگیرید.

 

چگونه یک مشاور تلفنی پیدا کنیم؟

پیدا کردن یک مشاور برای گفت و گو با و از طریق تلفن کار ساده‌ ای است. شما می ‌توانید برای این کار به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید تا به کارشناسان مربوطه وصل شوید و به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *