مرکز مشاوره خانواده غرب تهران |بهترین مشاوران خانواده!

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران
مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

در حال حاضر مراکز مشاوره بسیار زیادی در شهر تهران فعال هستند اما به نظر می آید انتخاب یک مرکز معتبر در نزدیکی محل سکونتتان می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.
اما سوال این جاست که از کجا بفهمیم یک مرکز مشاوره خوب است ؟ یک مرکز مشاوره خانواده باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد ؟
در حقیقت وقتی که در زندگی خانوادگی خود به مشکلی برخورد می کنید ، تمام تلاشتان این خواهد بود که به بهترین نحو ممکن آن را حل و فصل کنید و در این روند مهم ترین کار شما باید انتخاب یک مرکز مشاوره خانواده معتبر و با کیفیت باشد.

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران
مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

به هنگام انتخاب یک مرکز مشاوره خانواده نکات زیر را به خاطر داشته باشید :
مراکز مشاوره باید ظاهر خوبی داشته باشند، منظورمان این نیست که این مرکز باید در بهترین منطقه ی شهر واقع شده باشد یا این که آینه کاری طلا داشته باشد. اما اهمیت به نظافت و پاکیزگی ان جا می تواند یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب بهترین مرکز مشاوره خانواده باشد.
باید رفتار پرسنل آن ها خوب و محترمانه باشد. به خاطر داشته باشید که افرادی که به آن جا مراجعه می کنند، غالباً دچار مشکل در زندگی شخصی یا خانوادگی خود شده اند و همین مسئله باعث می شود که بیشترین نیاز آن ها احترام و توجه باشد.
مهم ترین شاخصه ای که اعتبار یک مرکز مشاوره را تعیین می کند، پزشکان و درمانگران آن جا می باشد. خیلی از پزشکان و زوج درمانگران مراکز مشاوره ، مطبی اختصاصی دارند اما برخی دیگر نیز در کلینیک ها به صورت گروهی کار می کنند. به هر حال فرقی ندارد که مطب آن ها شخصی باشد یا گروهی، آن چه که بیشترین اهمیت را دارد این است که مشاور شما باید متخصص ، حرفه ای و دوره دیده باشد.
خیلی از افراد فرق میان مشاور خانواده ، زوج درمانگر ، روانکاو ، روانشناس یا روانپزشک را نمی دانند. به همین خاطر تصور می کنند که برای مشکلات خانوادگی خود به هر کدام از آن ها مراجعه کنند، احتمالا انتخاب درستی داشته اند. اما مسئله به هیچ وجه این گونه نیست. در حقیقت برای حل و فصل مشکلات و معضلات خانوادگی باید به یک مشاور خانواده یا زوج درمانگر مراجعه کنید.
یادتان باشد که تفاوت میان تخصص های بالا، از زمین تا آسمان است.
نکته ی بعدی این است که باید به نزدیکی مرکز به محل سکونت خود دقت داشته باشید.اگر ساکن غرب تهران هستید و به دنبال بهترین مرکز مشاوره خانواده غرب تهران هستید، توصیه می کنیم که مرکز ما را در نظر داشته باشید :

بهترین پزشکان و مشاوران را گرد هم آورده ایم تا خدمات مشاوره خانواده و ازدواج را به شما عزیزان ارائه کنیم. مرکز ما با سال ها سابقه در تهران و شهرستان های مختلف ، می تواند بهترین انتخاب شما باشد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ نوبت از مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران
مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

بهترین زوج درمانگر تهران

زوج درمانگران کار سخت و پیچیده ای دارند که باعث می شود انتخاب بهترین آن ها کار سخت و دشواری شود.
زوج درمانگر دقیقا هنگامی با زوجین ملاقات می کند که در سخت ترین شرایط زندگی خود هستند. به همین خاطر نحوه برخورد درمانگر با این قضیه می تواند در بهبود شرایط بسیار تاثیر گذار باشد.
بهترین زوج درمانگر باید به شکلی دقیق بداند که زوجین به چیزی احتیاج دارند.به خاطر داشته باشید که کار درمانگر این نیست که راه حل معضل را کف دست شما بگذارد.بلکه تلاش می کند که با دیدی عمیق تر به معضل و علت بروزش نگاه کنید.
در حقیقت زوج درمانگر بدون این که طرف شخص خاصی را بگیرد تلاش می کند که نقطه ی اصلی بروز مشکل را پیدا کند.
این علت می تواند ریشه در چیز های مختلفی داشته باشد.پس:
کار زوج درمانگر : تلاش برای کشف علت مشکل و کمک به زوجین برای یافتن راهکارهای رفع آن!!
زوج درمانگران به شکلی حرفه ای دوره دیده اند تا برخورد صحیحی با مشکلات زناشویی زوجین داشته باشند.
هیچ زوجی نیست که بتواند ادعا کند نیازی به کمک های یک زوج درمانگر ندارد.
متاسفانه خیلی مواقع دیده ایم که زوجین به جای مراجعه به افراد متخصص و مشاور خانواده ، به سراغ دوستان و اطرافیان خود می روند و آن ها نیز توصیه هایی غالباً غیر کارآمد و چه بسا مضر به آن ها می کنند.

بهترین زوج درمانگر تهران
بهترین زوج درمانگر تهران

به تدریج باید متوجه شویم که همه ی ما در برهه هایی از زندگی خود نیاز به مشاوری داریم که بتواند دلسوزانه ما را راهنمایی کند.
گرچه پدر و مادر و اطرافیان غمخوار ما هستند اما برای کسب نتیجه بهتر است کار را به افراد متخصص بسپاریم.
متخصصین ما در زمینه ی مشاوره ازدواج ، زوج درمانی و سکستراپی تجربه و مهارت بسیار بالایی دارند به همین خاطر متوجه می شوند که مشکلات زندگی زناشویی می توانند بر دیگر جنبه های زندگی نیز تاثیر بگذارند، به همین خاطر است که باید فوراً فکری به حالشان شود.به همین خاطر است که تلاش داریم بر راهکارهای عملی و کسب نتیجه تمرکز داشته باشیم.
قرار نیست که مشاوران ما شما را به مدارا تشویق کنند یا این که با جملات سطحی و غیرکاربردی شما را آرام کنند. اصلی ترین هدف پزشکان و مشاوران ما این است که تا جای ممکن بتوانند با استفاده از تمرین مهارت های مختلف به زوجین کمک کنند تا معضلات خود را برطرف کنند.

بهترین مرکز زوج درمانی در غرب تهران

زوج درمانی فقط مختص به زوج ها نیست بلکه روابط قبلی یا کنونی شما هم نقشی حیاتی در مواجهه ی شما با اتفاقات خوب و بد زندگی تان خواهد داشت.مشاوران و زوج درمانگران ما در مرکز مشاوره خانواده غرب تهران ، به شما کمک خواهند کرد که مشکلات گذشته تان را حل کنید ، بتوانید همسری مناسب خود پیدا کنید یا این که الگوی روابط کنونی تان را تغییر دهید.

بهترین مرکز زوج درمانی در غرب تهران
بهترین مرکز زوج درمانی در غرب تهران

به قول معروف برقراری درست یک رابطه با شریک زندگی تان نه تنها نوعی مهارت، بلکه هنر است!
در نهایت امیدواریم که در زندگی زناشویی خود هرگز به مشکلی برنخورید اما در صورتی که احتیاج به کمک داشتید، به یاد داشته باشید که مشاوران ما همواره برای یاری آماده اند!!
مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *